top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAlla Gamer

אימון על ערסל ANTYGRAVITY

ליוגה האווירית היסטוריה עשירה שמשתרעת על פני כל התחומים של תעשיית הבידור, החל מטקסי חניכה נשיאותיים וטקסי ראווה אולימפיים, למסעי פרסום בינלאומיים, תחרויות הפרסים המובילות ביותר בטלוויזיה, חיי הלילה בעיר ניו יורק וכלה בבתי קולנוע מסוגננים ומובחרים מסביב לעולם – חברת ANTIGRVITY

משגשגת ומשפיעה מזה כבר על התרבות הפופולארית בדרך משל עצמה.


לאורך המסע, כריסטופר הריסון ממציא השיטה גילה מספר תגליות בנושא הגוף והנפש אותן הוא קיבץ והפך לפילוסופיה ומתודה שנעשה בה כיום שימוש מסביב לעולם. יצירותיו בתחומי השלומות והבריאות מוכרות בתור טכניקות האימון של יוגה אווירית. כיום נחשב הריסון כמנהיג בעל שם עולמי בתחום התנועה, יצירותיו החדשניות והמצאותיו הקינטיות מהוות למקור בריאות ואושר דרך ביצועים חדשניים וטכניקות אימון מסביב לעולם.


"לפני שטכניקות היוגה האווירית", מספר הריסון "יצאו לאור הקהל הרחב, עבדתי ופיתחתי אותן במשך 8 שנים. הנני כיראוגרף אווירי בברודווי ובבעלותי חברת ציוד קשירה והרמה שאין לה מתחרים בתחום הבטיחות. פיתחנו מתכונת אימונים לביצועים אוויריים על במות עבור האיגוד לזכויות השחקן וסייענו למינהל לבטיחות ובריאות תעסוקתית בפיתוח תקנון בטיחות ונהלים לביצוע הופעות אוויריות חיות. שכרו את שירותינו עבור מפורסמים כמו מריה קארי, ריצ’רד ברנסון ונתן ליין. בשנת 2007 חברת אימון היוגה האווירית יצא לאור ומאז יצרנו אימונים אוויריים נוספים ואנו ממשיכים לשפר ולהתמקד בכל תנוחה וסדרה על מנת להבטיח לקהל רמת בטיחות גבוהה בלימוד ובביצוע. טכניקות האימון אושרו על ידי התאחדות הכושר והאקרובאטיקה של אמריקה, המועצה האמריקאית לאימון, ימק”א והתאחדות היוגה. בטיחותך הינה השיקול הראשי והעיקרי עבורי".





על ANTYGRAVITY

נגישות שיטות האימון הגופני לא נועדו רק לבעלי יכולות פיזיות מרשימות. העושר האמיתי שלנו הוא הבריאות שלנו. השאיפה היא להפוך את הAntyGravity לנגיש לכל אדם שרודף ורוצה בבריאותו, הטכניקה הביצועית מותאמת לכל רמות הכושר.

הגעה

הצעד הראשון הוא הבחירה להתאמן. כשאתם מגיעים לשיעור AntyGravity, אתם משאירים את החיים והדאגות מאחור, ופשוט דואגים לעצמכם. כל קשיי היום יום תופסים פחות מקום ואתם נזכרים במהות האמיתית שלכם. על ידי הגעה ונוכחות בלבד, כבר ניצחתם.

השראה

השראה היא המפתח לדבוק באימון. AntyGravity זה אימון יצירתי שמבוסס על אומנות בתנועה.

עשה את המיטב

האימון הוא תרגול עצמי של מודעות. עשו את הטוב ביותר שביכולתם, לא פחות ולא יותר. למדו כיצד לשלוט בהתנגדות בהתאם להרגשתכם ביום האימון הספציפי.

מזרקת הנעורים

היציבה, הזריזות וקלות התנועה הם אלו שלמעשה מעידים על גילינו מעל לכל. אנו צעירים כל עוד עמוד השדרה שלנו גמיש והראש פתוח! היפתחו, השתחררו וגלו את מזרקת הנעורים האמיתית באמצעות AntyGravity! השתמש בזה, אחרת תאבד את זה ככל שהגוף מתבגר עלינו לשמור על כוח הכבידה. ניתן לעשות זאת על ידי שמירה על מפרקים מתוחים בכדי לשמר ניידות, עבודה על השרירים בכדי לשמור על גוף זקוף, חידוד קולטני ההתמצאות בכדי לשמור על זריזות ושתייה מרובה של מים ונוזלים.

החלום לעוף

למרות שהאדם לא נולד עם כנפיים, החלום לעוף היה נפוץ משחר ההיסטוריה. כמו שאלים יוונים וכוכבי על מוצגים ומתוארים כעפים באוויר. AntyGravity צמח ונבע מתוך החלום הזה. אחרי שיעור תוכלו לחוש ואף לרגע שיצאתם מגבולות הקרקע, הצמחתם כנפיים וממשתם את החלום לעוף!

נוכחות

יוגה היא אימון תודעתי, של הגוף, הנפש והרוח. זהו אימון פיזי עם פילוסופיה. יוגה מסוג AntyGravity הינה טכניקה שמשלבת בתוכנה תנועות ופילוסופיה. התמקדות בהווה היא המטרה של כל אימון יוגה. בהווה אתם בטוחים ובזרימה עם היקום. בתוך ערסל ה”הריסון” שלכם, הרבה יותר פשוט להגיע להכרה עם עצמכם. כאן תחוו את מה שיוגי מכנה “אנאדה” ואנו מכנים הנאה.


עקרונות האימון

1.אמון

כמו כל דבר בחיים, ללא אמון לא נוכל להגיע רחוק. ערסל “הריסון” מתאים למשקל של כבערך 450 קילוגרמים. הירגע, נשום עמוק והאמין שהערסל יחזיק אותך, והכול יבוא הרבה יותר בקלות. אנשי צוות AntyGravity משתמשים בערסל כ-6-18 מטרים ואף נבחרו להופיע בטקס כניסתו לתפקיד של הנשיא אובמה.

2.שליטה בהתנגדות עצמית

עקרון זה חשוב במיוחד לאנשים שאפתנים מאוד ולאנשים עם רצועות שרירים רפויות. היה קשוב לגוף שלך וזכור שבשיעור הזה אתה מוערך לפי עבודתך במסגרת היכולת האישית שלך. בחר כמה קשה אתה רוצה לעבוד היום.

3. חלוקת משקל

ההבדל בין מתחילים לבין מתקדמים הוא היכולת להבין כיצד לחלק את משקל הגוף בכדי ליצור התנגדות מקסימלית. אם אתה מרגיש שמשהו קשה מדי תחשוב כמה נקודות ממשק יש לך, הן עם הרצפה והן עם הערסל, ואילו מהן מהותיות יותר ופחות בשביל תמיכה. ברגע שתדע כיצד עושים זאת, הערסל שלך כבר יישר אותך היטב.


4. שמירה על קו אמצע

קו האמצע הינו קו אנכי בלתי-נראה הממוקם בדיוק מתחת לשני נקודות החיבור של הערסל לתקרה. במיקום זה הכבידה תמיד מושכת כלפי מטה ולעולם לא מטלטלת. חשוב ביותר שנבין היכן גופינו והערסל נמצאים ביחס לנקודה זו בכל רגע נתון. כשאתה תלוי על הערסל, שמירה על הקו היא זו שתגרום להתנדנדות.

5. מתח לעומת רפיון

מצב של מתח מתקיים כאשר הערסל מתוח בין נקודות. מצב של רפיון מתקיים כאשר הערסל מתנדנד בחופשיות בין נקודות. בדיוק כפי שחייבים לשמור על מתח בשרירים בכדי לא ליפול, יש גם לשמור על מתח בערסל בכדי שיתמוך בכם. החוק הוא שיש לשמור על הערסל במצב מתוח ולהימנע מרפיון.

6. נקודת משען

נקודת המשען שנקראת גם נקודת האמצע של גופך היא מרכז שיווי המשקל לשמירה על יציבות. מציאת הנקודה הינה תהליך של הבחנה דקה. כמו נדנדה או מאזניים, אנו מתנדנדים בהתאם לחלוקת המשקל על כל אחד מצדי נקודת המשען.

7.חסכון בתנועה

ישנה דרך קשה ודרך קלה להגיע לכל מטרה. מטרת השיעור היא לעשות שימוש בערסל כך שתמיד תחוש תמיכה. מעבר בין תנוחות צריך לזרום, ע”י שימוש יעיל באנרגיה ומיעוט בתנועות. משה פלדנקריס ופ. מתיאס אלכסנדר חיברו שיטות שלמות סביב תורת החיסכון בתנועה. כיתת הAntyGravity הינה מקום מושלם לתרגל את עקרון חשוב זה.

8.נוכחות

הAntyGravity אינו רק אימון גופני אלא גם אימון נוכחות, שממקד מחדש את הנפש העסוקה; זוהי פילוסופיה שמכירה בתלות ההדדית שבין הגוף, הנפש והרוח. באימון הנוכחות תלמדו “להתחבר” יותר ולהתנתק” פחות, ולעשות שימוש בחושים כדי להפוך למודעים. תלמדו להיות המרפאים של עצמיכם על ידי הקשבה עם נוכחות.

9. התנגדות לעומת זרימה

כל עוד האדם ערני וחושב הוא נמצא בהתנגדות או זרימה. כמו נהר, אנו זורמים או נלחמים בזרם. שמירה על רוגע וזרימה משמעותה לדעת לצחוק על עצמך ולחבק את האנושיות שבך. השארות בזרימה מבטיחה הצלחה במשימה.

10. תזמון ותנופה

ספורטאים יודעים שתזמון נכון של התנועה יוצר כוח ודוחף את הגוף בקלות רבה יותר. סנכרון פעולות כמו “נענוע או קפיצה” ומשיכה או דחיפה” יוצר כוח מעולה.


53 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

רפלקסולוגיה דרך החיים 🦶❤️🙏

קסם בידיים שלי 🙏🦶👐 מטופלים מספרים ❤️🦶🤲 להרשמה למפגש 0545679666 אלה🙏 ברצוני להביע את הערכתי על תקופה של טיפול אצל רפלקסולוגית אלה שנמשך בשנה האחרונה. לפני כשנה עברתי משבר בבריאותי שכלל בעיות

רפלקסולוגיה ❤️🍀

הרפלקסולוגיה, יעילה לטיפול בבעיות גוף ונפש שונות והטיפול מביא לרגיעה ולאיזון פיזי ונפשי. הטיפול בעזרתה יכול לעזור לכל אדם באשר הוא, בין אם הוא רוצה לתחזק את הגוף והנפש למניעת מחלות ובין אם כבר קיים קו

Остановись. Дыши. Слушай

Остановись. Дыши. Слушай. Что бы ни происходило в обстоятельствах твоей жизни, остановись. Лишь на мгновение. Обрати своё внимание на текущий момент. Пусть момент станет увлекательным. Аккуратно начин

bottom of page